Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
dostępne
(33)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia w Obrzycku
(41)
Autor
Begg Dawid K.H
(2)
Czarny Bogusław [et al.]
(2)
Dornbush Rudiger
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fischer Stanley
(2)
Misala Józef
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stoner James Arthur Finch
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bański Jerzy
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bożyk Paweł
(1)
Broweus Niklas
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobosiewicz Zbigniew
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fierla Irena
(1)
Freeman Edward R
(1)
Gaudemet Paul Marie
(1)
Gaworecki Władysław W
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hultén Bertil
(1)
Jóźwiak Janina
(1)
Kaliński Janusz
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kisielnicki Jerzy
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalska Maria
(1)
Krajewski Stefan
(1)
Kramer Teodora
(1)
Lijewski Teofil
(1)
Marek Stanisław
(1)
Mikułowski Bogdan
(1)
Milczarek Dariusz
(1)
Molinier Joel
(1)
Neider Janusz
(1)
Noga Adam
(1)
Nowak Alojzy Z
(1)
Nowak Edward
(1)
Ostrowska Elżbieta
(1)
Panek Tomasz
(1)
Pender Lesley
(1)
Pinder John
(1)
Podgórski Jarosław
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Rynarzewski Tomasz
(1)
Sawicki Kazimierz
(1)
Sharpley Richard
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sudol Stanisław
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Usherwood Simon
(1)
Walker Charles
(1)
Welfe Aleksander
(1)
Wyrzykowski Jerzy
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Zarządzanie
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Gospodarka narodowa
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Unia Europejska
(3)
Ekonomia polityczna
(2)
Globalizacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Personel
(2)
Polska
(2)
Turystyka
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Banki
(1)
Controlling
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Europa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa)- marketing
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Imprezy turystyczne
(1)
Integracja europejska
(1)
Kadry
(1)
Kapitał i jego rentowność
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał przedsiębiorstwa
(1)
Kierownictwo
(1)
Komunikacja i negocjowanie
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
Księgowość
(1)
Kultura przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Marka
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing neoewolucyjny
(1)
Marketing usług
(1)
Mikroekonomia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nauki społeczne--metody statystyczne--podręczniki akademickie
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstw
(1)
Rynek kapitałowy--podręcznik akademicki
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka--podręczniki akademickie
(1)
Transport międzynarodowy
(1)
Usługi marketingowe
(1)
Wieś
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Zarządzanie środowiskiem
(1)
Zasoby niematerialne
(1)
Zmysły
(1)
Znaki towarowe
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71/76 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / Zbigniew Dobosiewicz. - Wyd. 2 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 370,[2] s. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy postawili sobie za cel przedstawienie potencjału społeczno-ekonomicznego Unii i jej znaczenia w gospodarce światowej. Znaczna część rozważań jest poświęcona analizie różnic występujących w poziomie rozwoju społecznego i głównych działów gospodarki pomiędzy grupami krajów tworzących Unię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Brak informacji o dostępności: sygn. 91 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju. Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia Autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces. Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto, może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności. Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej